ALGEROTH - O APOŠTOLOVI


Původ:
Algeroth se objevil jako čtvrtý z pěti apoštolů. Bylo to tehdy, kdy zlost a nenávist šířená jeho starším bratrem Semaiem přerostla ve války.

Titul:
Algeroth je Apoštol války a pán Černé technologie.

Vůdce:



Sídlo:
Algerothova primární citadela, známá jako Černá citadela, leží na Neru. Není známo, kde leží Algerothova sekundární citadela, ale pravděpodobně bude na Titanu, měsíci Saturnu. Během první války proti Černé legii byla Algerothova sekundární citadela na Venuši.

Jazyk:
Stoupenci všech Apoštolů, stejně tak jako Apoštolové sami, používají zvláštní řeč, která se všem posluchačům jeví jako jejich mateřština. To znamená, že všichni, kdo ji slyší, ji rozumí. Výjimkou jsou lidští kacíři, kteří mluví svým rodným jazykem. Přesto někteří výše postavení jedinci ovládají onu záhadnou "univerzální" řeč. Funguje to i obráceně - Černí legionáři rozumí všem ostatním.

Technologie:
Protože je Algeroth vládcem Černé technologie, jeho ozbrojené síly mají přístup k nejlepším zbraním a vybavení. Algeroth svými výrobky zásobuje i své sourozence. Algerothovy vozidla, letouny, plavidla i vesmírné lodě jsou v porovnání s ostatními Apoštoly nejsilnější, nejodolnější a nejničivější.

Politika:
Algerothovým největším rivalem je Ilian, proti které neustále spřádá intriky. Naopak jeho největšími spojenci jsou Semai a Demnogonis. Nejvyššími služebníky Algerotha jsou Nefaritští vládcové (Nepharite Overlords). Každý Vládce řídí veškeré operace Algerothových sil na dané planetě. Přímými podřízenými Vládců jsou pak Nefaritští vojevůdci (Nepharite Warlords), kteří řídí jednotlivé Legie na dané planetě. Jejich podřízenými jsou Nefarité (Nepharites), kteří řídí jednotlivé Kohorty v rámci dané Legie. Níže postavenými jsou pak Nefaritští mutanti (Nepharite Mutants), kteří velí menším částem Kohorty. Další hodností, která je trochu mimo systém, je Nefaritský mág (Nepharite Magus). Mágové jsou na úrovni Vojevůdců a liší se od nich pokročilejšími magickými schopnostmi.

Citadely:
Citadely Algerothových stoupenců jsou obrovské těžce bráněné pevnosti, které se tyčí do výšky. Citadela samotného Algerotha stojí na Neru, druhá pravděpodobně na Titanu. Citadely Nefaritských vládců se nazývají Ataracty - na každé planetě leží jeden Ataract Algerothova Nefaritského vládce. Nefaritští vojevůdci nebo mágové sídlí v obyčejných Citadelách. Nefarité pak sídlí v menších citadelách, které jsou nazývány Základny. Nejmenšími citadelami jsou Pevnosti, kterým velí Nefaritští mutanti, Centurioni nebo Nekromágové. Chrám Zkázy je kacířská obdoba Základny a v jeho čele stojí Nejvyšší Nekromág. Zvláštními citadelami jsou Castrumy, které vznikají pod zemí. Jsou velmi nebezpečné, protože o jejich přítomnosti se téměř nedá dozvědět včas.

"Zíral jsem do propasti a ona zírala zpět."
- Jake Kramer, vysloužilec

Každá Algerothova citadela obsahuje následující zařízení a místnosti:

Sanctum / Svatyně
Každá citadela má jednu Svatyni, která se nachází v přízemí. Je to rozlehlá hala s vysokým stropem, uprostřed které stojí Algerothova socha v životní velikosti. Socha je obklopena dvěma lávovými jezírky a osvětlena mohutnými šlehajícími plameny. Je vytesána z kamene a kostí rituálních obětí. Na zdech jsou sochy místních Nefaritů v nadživotní velikosti, vytesané s uměleckým citem pro detail. U nohou Algerothovy sochy je obětní oltář z černého mramoru. Mocní kultisté tu jsou pověšeni za řetězy a spuštěni do jednoho z lávových jezer, kde se zahájí první část jejich proměny v Pretoriánské stopaře. Nefaritský vojevůdce do Svatyně obvykle nažene své vojáky, aby je zde vybičoval k zuřivosti, nebo aby jim udělil kouzla Černé symetrie.

Antechambers / Předsíně
Hned za Svatyní se nachází Předsíně, osobní pokoje místních Nefaritů. Největší z nich je trůnní sál velícího Nefaritského vojevůdce. V každém pokoji je velký sarkofág, ve kterém Nefarit spí, pokud nemá nic na práci. Může v něm být uschováno i záložní klonované tělo, pokud je Nefaritova duše přítomna někde jinde ve svém primárním těle. Předsíně jsou obvykle přepychově zařízené a obsahují mnoho zařízení Temné technologie. Na zdech jsou pověšeny osobní zbraně Nefarita, částečně jako ozdoba, částečně proto, aby mohly být kdykoliv po ruce. Každé místnosti slouží zástup osobních sluhů a jsou zde často vídáni Centurioni a Tekroni, kteří si sem chodí pro rozkazy. 

Necrochambers / Nekrokomory
Nekrokomory jsou továrny Temné technologie. Jsou plné životodárných kádí, ve kterých se rodí umělé bytosti. Jsou zde živoucí stroje, které sestavují zbraně Temné technologie. Nachází se tu distorzní komory, kde jsou mutováni zajatci a kacířští dobrovolníci. Jsou tu Exkruciátoria, kde jsou zajatci mučeni a vyslýcháni. Ve velkých laboratoří se kacířům implantují zařízení Biotechnologie a provádí se šílené experimenty.

Brainpool / Mozkový bazén
Uprostřed každé Nekrokomory se nachází Mozkový bazén. Je to jezírko bublající mnohobarevné plazmy, do kterého jsou ponořeny ukořistěné technologie, knihy, počítače, stroje, mozky, mrtvá těla a cokoliv dalšího, co může nést nějakou informaci. Záhadným magickým procesem Mozkový bazén asimiluje informace a přidá je do vědomí svého Temného vzoru. Toto je jediný možný začátek výroby nového zařízení. K Mozkovému bazénu jsou skrze nekroplazmatické trubice připojeni Tekroni, kteří sedí na jeho okrajích. Dlouhé kabely nekroplazmatu jsou zapojeny přímo do jejich neurálních přípojek a dovolují jim připojit se k vědomostem bazénu a použít je. Jejich myšlenky také do bazénu přecházejí, takže spolu mohou navzájem komunikovat a dělit se o své informace. Když je věc do bazénu vhozena, Tekron může měnit její tvar, upravovat ji a vytvořit tak nové zařízení Temné technologie. Když je proces dokončen, věc se vynoří jako hotový prototyp nového zařízení, který může být masivně kopírován v továrnách. Díky Mozkovému bazénu lze vytvořit cokoliv - nové umělé bytosti, zbraně, biotechnologii nebo vozidla. Nekroplazmatické spoje vedou také z bazénu do Nekrokomor a Továren, takže Tekroni mohou monitorovat a upravovat průběh výroby. Mohou se také připojit k bazénu odkudkoliv z Citadely.

Factory Machines / Tovární stroje
Nekrokomory obsahují mnoho Továrních strojů. Každý z nich je živoucí výrobní linka, připojená k Mozkovému bazénu a kontrolována Tekrony. Některé jsou tak velké, že předčí i průmyslové komplexy korporací. Výrobní linky se skládají z pavoučích končetin, které dohromady sestavují předměty, součástku po součástce. Některé vypadají jako velké nádrže, ze kterých se stroje vynoří, pokryté slizem. Další obsahují kokony a kukly, ve kterých rostou nové bytosti. Všechno je obrovské, komplexní a pro člověka nepochopitelné.

Distortion Chambers / Distorzní komory
Toto jsou izolační vězeňské cely, jejichž stěny obsahují Symetrické uzly. Ty vyzařují Černou symetrii, která pokřivuje vězňovu duši i tělo a tím ho korumpuje a mutuje. Když je proces dokončen, komora se otevře a vystoupí z ní nový mutant, poslušný Algerothovy. Stovky Distorzních komor se nachází všude v Nekrokomorách.

Braincorer / Mozková sonda
Mozkové sondy se nachází pouze v Ataractech. Vypadají jako velké skenery pokryté kabely, monitory a kontrolkami. Vše je připojeno k helmě, která se nasadí na hlavu oběti. Z helmy vyrazí ostré sondy, které projedou lebkou a začnou snímat mozek. Pomocí Černé symetrie vypálí některé části mozku a získají z nich informace. Ty jsou ihned přeneseny do Kokonů vědomostí, biotechnologických implantátů, které mohou být vloženy do mozků kacířů, nebo do Mozkového bazénu. Jak Mozková sonda získává informace, Kokon vědomostí se postupně zvětšuje a roste. Proces je však pro oběť osudný - pokud má takové štěstí, že ho přežije, její mozek je těžce poškozen.

Symmetric Furnaces / Symetrické pece
Nekrokomory jsou osvětleny pekelnou září Symetrických pecí. Jsou to ohnivé jámy ohřívané sílou Černé symetrie. Tekroni a jejich sluhové je obsluhují oblečeni v ochranných žáruvzdorných oblecích. Všechny předměty, které chtějí ohřát, musí držet v dlouhých kleštích. Předměty, které jsou příliš velké, jsou do pecí spouštěny pomocí velkých jeřábů. Cokoliv, co je vloženo do pece, není jen rychle zahřáno, ale také posíleno Černou symetrií. Většina nekrotechnologického zařízení projde pecí během nějakého stádia své výroby. Cokoliv, co projde Symetrickou pecí, získá vyšší korupční faktor - schopnost rychleji zkorumpovat svého majitele. Chladné zbraně jsou díky peci ostřejší, střelné zbraně jsou přesnější a brnění jsou pevnější.

Necromakina / Nekromakina
Nekromakiny jsou velmi vzácné přístroje - za celou historii Černé legie byly o nich zaznamenány jen dvě zmínky. Lze je nalézt jen v těch největších Ataractech. Zvenčí vypadá jako středověká galeona s useknutou zádí. Celá struktura vypadá, jako by byla vyřezána z jediného kusu černého sklovitého minerálu. Galerie na bocích a přídi jsou zdobeny sochami, kamennými chrliči, barevně vykládanými okny, jemnými prácemi a reliéfy neuvěřitelné řemeslné práce. Z obou boků a přídě vyčnívá obrovský osten, takže se podobá hlavě nefarita. Všechna mřížoví a podpěry jsou zakončena zakřivenými trny. Nekromakina je vysoká více než 200 metrů, včetně sedmdesátimetrového, zcela hladkého podstavce. Stojící zcela osamotě, Nekromakina je obklopena stometrovými železnými dopravními pásy, které do jejího nitra přivážejí hrozivý náklad. Je tu jen jeden vchod - kamenný můstek s vysokou klenbou, který je hlídán dvěma Nočními sentinely. To jsou pět metrů vysocí bojoví obři, kteří na první pohled vypadají jako vytvoření z kamene. Pokud někdo vstoupí bez souhlasu, ihned zjistí, že ať jsou z čehokoliv, kámen to není. Nikdo, kdo nebyl pozván, se přes ně nedostal. Velká kruhová vstupní brána vede do prostorné haly lemované vysokými sloupy. Po obou bocích haly se nachází točité schodiště, které vede nahoru. Chodba je pak zakončena širokými příkrými mramorovými schody. Po nich se dá dostat do Srdce Nekromakiny - Patriarchy - kruhovitého černého kovového reliéfu ve stropě. Reliéf zobrazuje bezpohlavní osobu s kruhem kolem hlavy, laskavým obličejem a mnoha pažemi. Nikdo neví, co má představovat - žádný člověk, který se vrátil od Patriarchy, nezůstal příčetný. Účel Nekromakiny je však zřejmý pro kohokoliv, kdo ji uvidí. Dopravní pásy každou minutu přiváží tisícovky rakvovitých kontejnerů, které obsahují lidská těla - a stejně tak rychle z nich vznikají Nemrtví legionáři. Popravdě řečeno, Nekromakina je nejlepším vynálezem Temné technologie, co kdy byl sestaven. Jediná Nekromakina dokáže vyprodukovat více než tisíc vojáků za čtyřiadvacet hodin - je-li dostatečně zásobena "hrubým materiálem". Důvod, proč nikdy nebyla postavena další Nekromakina, je pro lidstvo záhadou. Nejpravděpodobnější teorií je, že mohou být vybudovány pouze na Neru, nebo jeho měsíci Brutu, s pomocí samotné Duše Temnoty a že pouze Ilian je dostatečně mocná na to, aby vytvořila portál potřebný pro jejich přesun do vnitřní Sluneční soustavy.

Excruciatorium / Exkruciátorium
Toto jsou mučírny, kde jsou vyslýcháni vězni. Jsou plné Eónských soudců a jejich podřízených Mučitelů, kteří zde získávají potřebné informace k boji proti lidstvu. Kromě různých mučících zařízení se tu také nachází obávané Auto-exkruciátory, vzácné mučící stroje, které se používají k výslechu zvláště odolných zajatců.

Auto-excruciator / Auto-exkruciátor
Auto-exkruciátor je děsivý mučící stroj, který připomíná kombinaci operačního stolu a zubařského křesla. Lehátko je neustále umazané od zaschlé krve a je opatřeno koženými řemeny, které drží oběť pevně na místě. Dlouhé teleskopické ruce drží různé motorové pily, skalpely, nože, pinzety a elektrody. Jsou tu elektrické posilovače bolesti a silná oslňující světla, která zvyšují strach oběti. Auto-exkruciátory lze nalézt pouze v Citadelách a Chrámech Zkázy.

Barracks / Kasárny
Uvnitř vnějších zdí Citadely jsou kasárny. Jsou plné kamenných lavic a stolů, na kterých Legionáři spí a jedí syrové maso. Jsou zde uzavřené komory, které uchovávají mimozemskou atmosféru pro jinodimenzní bytosti, ale i obyčejné místnosti s nábytkem pro kacířské vojáky. Nemrtví však v kasárnách nejsou, nepotřebují jíst ani odpočívat. Jsou neustále na stráži, vždy připraveni bojovat. Kasárny obsahují také výcvikové místnosti a střelnice.

Defensive Line / Obranná linie
Každá Citadela je obklopena tlustými zdmi, které obsahují velké věže a zbraňová stanoviště. Okolo zdí jsou minová pole, lávová jezera, kulometná hnízda a kryty. Obranná linie je až míli tlustá a například na Marsu nelze rozlišit, kde končí a kde už začíná linie obléhacích pevností a zákopů korporačních vojáků.

 

Kacíři:
Algeroth sdružuje své kacířské služebníky do Tajných kohort. V čele každé Tajné kohorty stojí Nejvyšší Nekromág, přímo pod ním jsou pak Nekromágové. Postavení a moc Nejvyššího Nekromága se dá přirovnat k moci Nefaritů. V každém větším lidském městě operuje obvykle jedna Tajná kohorta, která má své sídlo v Chrámu Zkázy. Chrám Zkázy obvykle vznikne přestavěním opuštěné továrny, skladiště, podzemní stoky a podobně. Posláním Tajných kohort je destrukce - provádí nájezdy proti městům a vojenským základnám.

Ozbrojené síly:
Protože Algeroth je de facto zakladatelem Černé legie, má ty nejlepší a nejmocnější bojovníky a jeho síly jsou nejpočetnější. Zaměřují se na drtivou brutální sílu frontových jednotek.

"Nemrtví, nezáleží mi, jestli mají mozek nebo ne, všichni umírají stejně. Stačí dobrá brokovnice a můžete s nimi obarvit bojiště. Samozřejmě, Vrhající Gehenna udělá zase krásnou grilovací párty."
- seržant Lester


Taktika:
Algerothovou taktikou je otevřený útok a naprostá destrukce protivníka.



ZPĚT